Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Ofrivillig kattplågare

Av Cammo - 25 januari 2009 20:17

Jag har varit en ofrivillig kattplågare i helgen också, har sånt himla dåligt samvete.

Stackars Nisse ville i vanlig ordning ut på morgonen när jag hämtade tidningen. Han gick ut på bron, men var på väg att vända in igen pga väder och vind, ångrade sig i sista stund och sprang ut.

Jjaja, tänkte jag, då blir han väl ute några minuter sen vill han in igen.


Jag gick upp la mig i sängen och läste tidningen i godan ro, sen råkade jag glömma bort att Nisseman var ute....

Stackars stackars liten. Nästa gång jag kom ner på nedervåningen stod han vid altandörren och försökte febrilt att ta sig in, när han fick syn på mig jamade han...

Ja, sen tänkte jag inte mer på det, katten var inne och han la sig tillrätta och jäste i sängen.


Framåt eftermiddagen fick jag syn på en konstig hårtuss i hans panna...tussen lossnade och en stor skinnbit inklusive hår var borta...ser ut som ett kalt hål där i pannan...

Stackars lilla katten då, han fick väl antagligen ett ordentligt kok stryk av grannkatten...inte undra på att katten febrilt ville in...

Usch vad jag tycker synd om honom, och det värsta av allt, det är mitt fel som inte släppte in honom i tid...


 
 
kentAA

kentAA

26 januari 2009 12:54

Håller på att förhandlar med Unibet och inget är riktigt klart. Det som är klart är att det blir 3st turneringar i månaden och det kommer vara en enskild ranking på dem från Feb-Nov, det är priserna till rankingen som vi jobbar mest på nu! Du/ni får väl öppna ett konto på BTB och joina oss där en gång i månaden med! Länk har du på bloggen.

http://kentaa.hoforspoker.se

 
Ingen bild

Carita

26 januari 2009 20:20

åh men det är lätt att glömma, du får skämma bort Nisse rejält nu ett par dagar!!

 
Ingen bild

Cammo

26 januari 2009 22:45

Ja, men det blir så många ställen att ha pengar insatta på, det känns som om att det räcker med Sv spel och Unibet...

 
kentAA

kentAA

27 januari 2009 19:37

Bojkotta svenska spel för sjutton, dom försöker göra allt för att bli den enda pokersajten/spelsajten som vi svenskar ska få spela på + att dom ger inte ett skit tillbaka till spelarna som alla andra sajter gör!! Avinstallera direkt!

http://kentaa.hoforspoker.se

 
Ingen bild

Cammo

28 januari 2009 19:17

Kent: Nej, ingen avinstallation här inte, jag gillar ju faktiskt Sv Spels pokersajt bäst av de sajter jag provat hittills.Jag väntar nog på unibetturneringen jag. Ngn Rönningeturnering uppkommande i framtiden då?

 
kentAA

kentAA

28 januari 2009 21:02

BTB ser ju precis ut som Svenska Spel och fungerar lika förutom att det är en annan valuta, Svenska Spel köpte plattformen av Boss Media, så du gillar nog BTB lika bra, sådeså! Rönningsturren kommer jag fixa efter jag träffa de flesta den 7 feb..

http://kentaa.hoforspoker.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cammo - 26 november 2010 22:43

Har inte bestämt mig för om jag ska flytta denna blogg ännu.   Jag testbloggar på: http://cammoochture.wordpress.com/   Har nämligen hittat en bra blogg som har apps till min telifååån och då kan jag ju blogga lite varstans! Exempelvis på j...

Av Cammo - 21 november 2010 22:14


Min morsa har dåligt samvete för att hon inte bloggat på så länge. Det har inte jag, för jag har faktiskt massa andra viktiga saker för mig om dagarna tex:   * Åker runt med farsan på stans alla öppna förskolor och härjar runt.   *River i a...

Av Cammo - 21 november 2010 17:31

...i och med min nya mobil kan det ju faktiskt hända att det kommer fler inlägg här. Måste kolla upp om det finns ngn bloggsida som funkar bra i mobilen, denna funkar mindre bra. Någon som vet nån sida som funkar bra i mobilen? Dvs. har ett progr...

Av Cammo - 21 november 2010 13:31

Hoppsan, det var visst längesen det hände något här. Jag har mindre och mindre ork jobbet tär på krafterna. Mindre och mindre och mindre tid för lilla Ture. Tures protester när jag äntligen kommer hem om dagarna får mig att må dåligt. Hur kul är de...

Av Cammo - 23 oktober 2010 22:29


Jag har känt mig konstig en längre tid. Först blev mina ögon konstiga, det rann och sved i dom och det kändes som dom var ihopklistrade när jag hade sovit. I många dagar hade jag svårt att öppna ögonen innan det blev bättre. Det var full fart i...

Ovido - Quiz & Flashcards