Alla inlägg under februari 2009

Av Cammo - 4 februari 2009 19:37

Jag funderar på om mina glansdagar som bloggare är förbi????

Jag har ta mig tusan inte ett skvatt att skriva om här längre, det händer typ nada i mitt liv....och ingen vill väl sitta här och läsa om "Top model" och annat jag tittar på på tv heller...

Jag hoppas och iallafall tror att det beror på årstiden, man gör ju ingenting just nu....men några garantier finns inte. Jag återkommer när det hänt någon rolgi episod i mitt liv....

Troligtvis kommer det väl en recension från lördagens melodifestival iallafall, äntligen startar den, då kan man sitta där och kritisera låtar, kläder, röster, töntfaktor, scenspråk osv...!

Av Cammo - 1 februari 2009 20:41

Här kommer min sedvanliga helgresumé.


Fredag: Vad gjorde vi då egentligen? Måste tänka efter nu...Allltså, seriöst jag har helt glömt bort det, skulle det dyka upp så lovar jag att uppdatera här...


Lördag: Valbo, shoppade lite kläder åt mig själv och jeans åt A. Skyndade hem för atts e Luleå-Brynäs...så här i efterhand kan man ju tycka att det hade varit lika bra att skippa att se matchen....Nu är det nervösa omgångar kvar, det kan ju bli kvalserien i år igen...Alla lag värvar utom Brynäs (iof sig har dom väl inte råd)...När ska dom kicka Sundlöv?

 På kvällen blev det ChurchStreet, i mer än timme fick vi köa för att få bord, men när väl bordet var vårt då var det värt köandet! Tog min sedvanliga rätt: Breast of chicken.

Efter mat och alkoholintag gick vi till Interpool och kastade Dart. Jag var inte speciellt bra på att träffa tavlan från början (ja på fem omgångar med tre pilar per omgång träffade jag inte tavlan en enda gång...), men det tog sig bra mot slutet!


Söndag: Shoppade stövlar på Din sko, köpte tulpaner och tulpanvas på Blomsterlandet samt smink på Ica Maxi.

Mamma och pappa kom på besök och stannade hela eftermiddagen.

Ovido - Quiz & Flashcards