Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Cammo - 1 augusti 2009 21:20

Idag sov vi lääänge, ja det blir ju så när man inte kommer i säng förrän halv fyra på morgonkröken...

Varför är det så lätt att vända på dygnen när man har semester?


När vi väl kommit ur sängen drog vi iväg och köpte en varsin andel till travet (A fick sex rätt på sin och vann väl ca 180 spänn)

Sen for vi upp till Hemlingby, jag skickade in A på Järnia för att köpa kolsyrepatron till Sodastreamern, själv passade jag på att kila in på Hemtex...

När jag kom ut från Hemtex var jag ett par gardiner och två påslakanset rikare!

Jag har någon skum förkärlek till påslakan (ungefär som för skor), jag kan köpa hur många som helst...Det är kul att förnya sig!

Det värsta är att jag egentligen inte har plats att förvara dem här hemma, men mamma var hit igår, då passade jag på att ge henne en 4 uppsättningar påslakan, så nu har jag lite plats igen!

Hon blev nöjd och jag blev nöjd, kan det bli bättre?


En sak till: Jag är en stolt ägare till en tandpetarman numera! För er som inte vet hur en sån funkar: Man drar upp den svarta delen, då åker mannen ner och plockar upp en tandpetare åt mig! Perfekt grej!

Ovido - Quiz & Flashcards