Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Cammo - 13 augusti 2009 15:50

Igår skapade jag lite hysteri runt omkring mig utan att ens vara medveten om det själv...

Vi var till barnmorskan kl 9 igår, efter det skjutsade jag A till jobbet, och sen åkte jag till mitt jobb för att hälsa på en sväng.

Där var jag i två timmar (utan att tänka på att mobilen låg i bilen)

När jag kom ut till bilen hade ju självklart mamma både ringt och skickat sms (hon trodde jag var på förlossningen)

Hade även et missat samtal från A:s mamma, men varför tänkte jag inte så mkt på och åkte i godan ro till Ica plus för att handla lite.

Inne på Ica ringer mobilen, det var A som ringde.

Tydligen hade min mamma blivit så orolig och ringt A:s mamma, varpå A:s mamma åkt hem till oss för å kolla om jag var hemma och även kollat på A:s jobb om bilen stod där (det gjorde den ju inte för den hade ju jag i godan ro)

Härreguuud vilken hysteri för att jag inte råkar vara anträffbar på mobilen i två timmar...hahha...


Ovido - Quiz & Flashcards