Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Cammo - 10 augusti 2009 14:11

Vilken prestation GIF gjorde igår!

Vinna över Elfsborg på bortaplan är inte fy skam! Dessutom är det bara GIF som lyckats vinna över Elfsborg på deras hemmaplan iår.

Jag tror GIF är på väg spikrakt uppåt i tabellen nu.

Kalmar borta på lördag ska väl inte heller bli nån svår match för GIF, eller????

Av Cammo - 10 augusti 2009 14:06

Idag behövde inte jag kliva ur sängen för att börja jobba...

Det kändes konstigt när jag hörde A stöka omkring här i morse och själv kunde jag lugnt ligga kvar i sängen...

Vad ska jag hitta på nu när jag är ensam hemma då?

Hittills idag har jag mest slappat framför datorn och tvättat lite...

Näe, nu får mannen i magen behaga komma ut så jag slipper känna mig ensam...

Ovido - Quiz & Flashcards