Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Cammo - 14 augusti 2009 22:10

Denna vecka har jag blivit lite av expert på att roa mig själv eftersom A har börjat jobba.

Idag tog jag pick och pack och brummade ut till Vårvik för att sola...Det var typ 3 pers där trots solsken...Har alla börjat jobba???

Solade och badade (lika kallt i vattnet som vanligt) tills solen gick i moln.

Sen brummade jag hemåt och fördrev tiden vid datorn.

Jag blev supertrött vid 16, lade mig i sängen i 25 min, sen ringde A och skulle ha skjuts hem från jobbet precis när jag slumrat till...


Ikväll tog vi en tur till Marinfestivalen...

Totalt värdelöst, så mkt reklam för absolut INGENTING...

Inte en knalle, inte ett matstånd mer än hamburgare el korv med bröd...

Bara massa tält med båtgrejer i...

Nåt marknadsstånd och Langosställe hade dom väl kunnat bjuda på???


Vi for till Tennstopet och åt istället, Marinfestivalen var fort avverkad...

Ovido - Quiz & Flashcards