Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Cammo - 17 augusti 2009 15:05

I förrgår såg vi filmdokumentären om Mike Tyson.

Det var en film som var väldigt intressant och givande. Blev positivt överraskad.

Mike Tyson en man som verkligen är ärligheten själv...

Hhaha, vem sitter och berättar i sin egen dokumentär om att man led av gonorré vid sin första världsmästartitelmatch?

För att vara en dokumentär ger jag den 5 av 5, jag brukar sällan gilla dokumentärer...

Av Cammo - 17 augusti 2009 00:16

Jag har sen jag fick Spotify förra veckan varit en riktig Spotifynörd...

Nu har jag ju lärt mig att göra egna låtlistor också.

Hela kvällen har jag kämpat med en låtlista på 100 låtar+en bonustrack av mina favoriter, det har även varit absolut förbjudet att ha mer än en låt per artist/grupp...

Några av mina favoriter har inte funnits att hitta, snåla artister/grupper som tagit bort sig från Spotify.


Nu har jag fått ihop min lista, ska lyssna igenom lite imorgon, sen ska den skickas till Börjeman, och när den är skickad ska jag lyssna på hans 100 höjdare lista...


Efter det kanske jag är så less på Spotify så jag inte kommer röra programmet på ett år...haha.

Av Cammo - 17 augusti 2009 00:13

Jag letar alla sorters tecken på att det skulle vara dags för utploppning...

Det ska ju faktiskt vara dags på torsdag, men jag hade ju tänkt att det skulle vara smidigt om han kunde komma lite tidigare så att vi slapp vänta.

Hur jag än letar symptom så hittar jag inga...

Det är kavlugnt...inte minsta lilla tecken eller förvarning...

Ovido - Quiz & Flashcards