Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Återställd

Av Cammo - 9 maj 2010 22:17

Ni som varit oroliga över min hälsa, kan sluta vara det nu. Kolla här vad jag pysslat med på sistone:


  

Jag har lärt mig att ställa mig i sängen, nu är sängen nedflyttad ännu mer. Så fort dom lägger ner mig för att jag ska sova så ställer jag mig upp. Jag står i sängen ända tills jag somnar av utmattning. Farsan säger att det var lättare och bättre innan jag kunde ställa mig.

  

Jag har lärt mig krypa framåt också, och jobbigt är det ibland, då tjuter jag!

Värst var det när vi var på besök hos moster Åsa, då fick morsan för sig att jag skulle krypa från den ena ändan av rummet till den andra där hon stod...Jag tog mig dit, men jobbigt var det och tjöt gjorde jag! Ser ni vilka muskulösa armar jag fått???

Jag kan gå med gåvagnen också, men jag gör det bara när jag är på humör. 

Här chillar jag lite i tvättkorgen och hittar på vad jag ska göra för bus härnäst...

Tex. riva ner ett helt hyllplan med dvdfilmer.

     

Jag älskar att bita på mina skor. Morsan hatar det, hon säger att jag biter sönder dom. Ibland låter hon mig pilla lite iallafall...

Jag till och med sover med spjälorna i min hand...  

Godnatt på er! /Ture

 
 
Jessica

Jessica

10 maj 2010 09:25

Vad skönt att du är pigg igen Ture! Passa på att busa med morsan ordentligt nu ;)

http://svemelia.blogspot.com

 
Ingen bild

katarina och Thea

10 maj 2010 12:00

vilka sköna bilder :)
Ja ,visst går det fort med utvecklingen nu???
thea kryper inte riktigt än. men hon drar sig fram,eller så tar hon sig framåt på rumpan som hon börjat med de sista dagarna :)
I helgen sa hon "mamma" för första gången oxå ;) såå sött!!!!
Vi får väl ta och träffas ngt så barnen får "leka lite :)
Du kan väl packa med dig karl och barn och komma hit ngn e,m tycker vi :)
Bara vi får ihop en passande dag,då vi alla är lediga :)
Kram på er

 
Ingen bild

camilla s

10 maj 2010 18:05

Stora killen! Blir lite längtis av alla charmiga bilder...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cammo - 26 november 2010 22:43

Har inte bestämt mig för om jag ska flytta denna blogg ännu.   Jag testbloggar på: http://cammoochture.wordpress.com/   Har nämligen hittat en bra blogg som har apps till min telifååån och då kan jag ju blogga lite varstans! Exempelvis på j...

Av Cammo - 21 november 2010 22:14


Min morsa har dåligt samvete för att hon inte bloggat på så länge. Det har inte jag, för jag har faktiskt massa andra viktiga saker för mig om dagarna tex:   * Åker runt med farsan på stans alla öppna förskolor och härjar runt.   *River i a...

Av Cammo - 21 november 2010 17:31

...i och med min nya mobil kan det ju faktiskt hända att det kommer fler inlägg här. Måste kolla upp om det finns ngn bloggsida som funkar bra i mobilen, denna funkar mindre bra. Någon som vet nån sida som funkar bra i mobilen? Dvs. har ett progr...

Av Cammo - 21 november 2010 13:31

Hoppsan, det var visst längesen det hände något här. Jag har mindre och mindre ork jobbet tär på krafterna. Mindre och mindre och mindre tid för lilla Ture. Tures protester när jag äntligen kommer hem om dagarna får mig att må dåligt. Hur kul är de...

Av Cammo - 23 oktober 2010 22:29


Jag har känt mig konstig en längre tid. Först blev mina ögon konstiga, det rann och sved i dom och det kändes som dom var ihopklistrade när jag hade sovit. I många dagar hade jag svårt att öppna ögonen innan det blev bättre. Det var full fart i...

Ovido - Quiz & Flashcards