Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Cammo - 9 maj 2010 22:17

Ni som varit oroliga över min hälsa, kan sluta vara det nu. Kolla här vad jag pysslat med på sistone:


  

Jag har lärt mig att ställa mig i sängen, nu är sängen nedflyttad ännu mer. Så fort dom lägger ner mig för att jag ska sova så ställer jag mig upp. Jag står i sängen ända tills jag somnar av utmattning. Farsan säger att det var lättare och bättre innan jag kunde ställa mig.

  

Jag har lärt mig krypa framåt också, och jobbigt är det ibland, då tjuter jag!

Värst var det när vi var på besök hos moster Åsa, då fick morsan för sig att jag skulle krypa från den ena ändan av rummet till den andra där hon stod...Jag tog mig dit, men jobbigt var det och tjöt gjorde jag! Ser ni vilka muskulösa armar jag fått???

Jag kan gå med gåvagnen också, men jag gör det bara när jag är på humör. 

Här chillar jag lite i tvättkorgen och hittar på vad jag ska göra för bus härnäst...

Tex. riva ner ett helt hyllplan med dvdfilmer.

     

Jag älskar att bita på mina skor. Morsan hatar det, hon säger att jag biter sönder dom. Ibland låter hon mig pilla lite iallafall...

Jag till och med sover med spjälorna i min hand...  

Godnatt på er! /Ture

Av Cammo - 9 maj 2010 21:59

Mel Gibsons nya film. En något rörig historia.

Jag ger den nog 3 av 5, kanske lite frikostigt? Har lite svårt att bedöma denna film. Vad ger du?

  

Någon i mitt hus sa innan filmen: Ikväll kan vi nog titta på två filmer. Gissa vem som sov redan efter en timme?

Ovido - Quiz & Flashcards