Alla inlägg under juli 2008

Av Cammo - 7 juli 2008 19:14

Idag har jag gjort nåt verkligt banbrytande i mitt liv....

Jag har hör och häpna frivilligt köpt ett cerise/svartrandigt linne....

Jag kunde bara inte motstå det...och för er som känner mig vet ju att jag inte kan ha rosa....jag hatar rosa för att jag ser ut som en julgris i det.....

Nu är jag iallafall lycklig ägare till ett linne jag itne kunde motstå, jag hoppas att den lite mörkare cerisa färgen väger upp det hela så jag slipper se ut som en julgris i det....återstår väl att se....


Igår tittades det på film, "The happening" blev det....en skum och otäck film, jag tror jag ger den betyget 3,5 av 5. Sevärd var den iallafall. Får se om det blir en film ikväll också....


På torsdag beger vi oss iväg mot Halmstad, och på lördag är det Swedish Open i Båstad för hela slanten.... Guuuud vad jag ska spana efter Zlatan....han har tydligen tackat ja....Min kamera kommer nog gå varm i kändistäta Båstad!


Av Cammo - 6 juli 2008 22:46

Det blir ingen helgresumé för er....

Helgen är ett mörkt svart hål bara....har inget att förtälja....

För mkt öl o dyl. har flödat i helgen...

Av Cammo - 2 juli 2008 21:03

Idag satte man sig ner i godan ro för att titta på GIF-Kalmar....

Njöt av GIF:s finfina spel de första ca 30 minutrarna....

Kalmar fick in ett mål efter GIF:s press (typiskt), men några minuter efter slog GIF in kvitteringen...1-1, spännande värre....

Sen gjorde Kalmar 2-1, då tänkte man, jaja snart kommer kvitteringsmålet....

Men vad händer då???? Joooo, den där j-la vindögda domaren blåser straff...helt felaktigt, det var en filmning....

Till och med kommentatorerna tyckte det var en billig straff....och tyckte mkt synd om GIF....3-1 till Kalmar helt plötsligt....

I andra halvlek gick inget GIF:s väg, doamren blåste frisparkar o dyl för Kalmar hela tiden, snacka om att Kalmar hade domaren i ryggen, och för att citera en som ropade i publiken: " Det är väl inte så svårt att ligga etta i allsvenskan när man har domarna med sig"

Domaren punkterade matchen i och med den felaktiga straffen....

Nästa match möter GIF Elfsborg, blir det en ny tung förlust då?

Ovido - Quiz & Flashcards