Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Cammo - 4 juni 2008 20:36

På fredag åker vi till Riga! Hoppas vi får behålla detta väder hela helgen också, då blir ju resan fulländad!

Har en hel del att fixa innan resan, tvätta och greja, och itne nog med det, imorrn kväll ska jag på "gravölsfest" på gamla jobbet, två skolor slås samman till en, så det blir ju inte helt samma folk kvar....

Har liksom inte riktigt tid med fest imöra, menmen man lär väl offra sig och stupa en vinare...hehe

Av Cammo - 4 juni 2008 20:33

Igår åkte jag en sväng till Hofors för att titta på Willes dagisavslutning (han börjar sexårs till hösten!)

Jag gick runt där bland massa folk i godan ro ...Efter festen åkte jag hem till mammsen för å hälsa på lite, och vet ni vad det första mänskan vräker ur sig???

-Men guuuud vad tjock du ser ut i den där klänningen....

Va får mammor bete sig så??? Usch va sur jag blev, nu lär jag väl kanske ta mig an den där jädra dieten ändå då....

Ovido - Quiz & Flashcards