Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Cammo - 30 juni 2008 19:36

Vår förskola har flyttat ihop med en annan förskola i Bomhus, bara tillfälligt under 5 semesterveckor.

Jag började min jobbardag på det nya stället med en stängning, det innebar att jag kom sist av alla, vimsig och bortkommen såklart, missade personalingången på vägen in. Kändes inte som om att jag hade nån koll alls, massa barn jag inte kände, lokaler som jag knappt hittade i och rutiner som inte vi har, ja ni vet hur det är att komma till ett nytt ställe, inget ställe är ju likt det andra liksom...

Framåt eftermiddagen började det klarna iallafall, fick hårdträna barnens namn och så.....jag var ju tvungen att kunna deras barns namn innan dom gick hem så jag visste vem som gick hem...

Ja, dagen gick faktiskt bra, detta kommer vara min arbetsplats denna vecka och nästa nu, innan jag får min efterlängtade semester...

Tur att jag inte har semester denna vecka iallafall...inget vidare väder ändå ju....

Jag glömde förresten att förtälja en viktig detalj om helgen igår...Jag lyckades få in alla rätt på Topptipset! Fast tyvärr tror jag inte att utdelningen var någe vidare, ska hämta ut den lilla vinsten imorrn!

Dessutom kom jag delad femma i EM-tipset och vann hela 83 kr......

Ovido - Quiz & Flashcards