Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Cammo - 25 juni 2008 22:45

Turkland var klart bäst, tyskarna har ju sånt himla flyt....tyvärr vann fel lag i mina ögon sett, nu är det nog kört i EM tipset också....Fast jag fick ju sen en bra och rolig match iallafall då...om det nu kan vara till nån tröst...

Vad hände med tv-sändningen då? Katastrof att sånt där ska behöva hända i en EM-semifinal....

Av Cammo - 25 juni 2008 19:24

I brist på fotbollsmatcher kollade vi på film igår istället. Filmen som valdes var: "Gone baby gone"

Jag ger filmen 3 av 5, den var ok, men en aning seg....

Semifinalen ikväll Turkiet-Tyskland, vill jag av hela mitt hjärta att Turkiet ska vinna annars är det nog helkört i EM-tipset för min del....Surt att ligga på prispengarplats efter gruppspelet för att sedan bli nedknuffad pga placeringarna på lagen....Det ultimata för mitt tips vore att det blir Turkiet-Ryssland i final, då har jag nog prispengarna iallafall, eftersom ingen har tippat dom i final (inte ens som 3/4:a)


Idag har jag hunnit med att reafynda på Bikbok, halva priset! Jag handlade två grejer för 200 spänn, billigt å bra med halva priset! Åkte ju egentligen ner på stan för att reafynda till halva priset på Gina Tricot, men dom hade stängt tisd å onsd för flytt....typiskt min otur...

Jag lade även undan ett par fina sandaler (ej rea) till på fredag när lönen kommer, det är liksom totalebb i kassan efter mina reafynd idag....hehe!


På fredag har jag tagit ut komp så då styr jag bilen mot Hofors för att umgås lite med systerbarnen, trots att dom har ögoninflammation....har jag lovat så har jag...

jag får vara ute mkt så bacillerna flyger sin kos. Hade tänkte ta en lunch med dom i Edsken och sen spela lite minigolf....och vem vet blir det varmt kanske vi tar ett dopp i poolen hemma där också....jag tror liksom att jag skippar badet i Edsken med det här döfläsket jag dras med...

Men hörrni, snart kanske döfläsket minskar....jag skriver kanske, för jag har faktiskt börjat äta efter Viktväktarna igen, räknar points och grejar...sen har jag varit ute och sprungit hela två ggr denna vecka också, i måndags och idag....duktigt va? Nu ska jag baske mig gå ner minst 3 kg innan semestern om 2,5 vecka. Helst vill jag gå ner 5, men det har jag insett att jag inte hinner med det på 2,5 vecka....men drömma kan jag iallafall!

Det är faktiskt rätt lätt att banta nu, för värmen gör att man inte är så hungrig....häääärligt!

 Nej nu ska jag förbereda mig för semifinal....



Ovido - Quiz & Flashcards