Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Cammo - 10 juni 2008 22:44

Jag är i ett glädjerus!!!! Sverige lyckades besegra regerande EM-mästarna Grekland....och dessutom med 2-0 som jag så fint hade tippat!!!!! Nu ligger jag hemskt bra till i EM tipset iallafall....jag ligger med i topp!!!

Det enda jag ångrar är att jag inte valde Holland som EM-mästare....

Dessa har jag:

1. Portugal

2. Holland

3. Italien

4. Tyskland


Kanske jag inte borde ha satsat på Italien så högt verkar det ju som, menmen än är inte mina tips körda....

Av Cammo - 10 juni 2008 21:43

En halvlek gången och fortfarande 0-0....

Ska Sverige hinna med att göra två mål i andra halvlek???

Jag har ju nämligen tippat 2-0 till Sverige i denna match...

Just nu skulle jag nog nästan föredra att ha 1-0 till Sverige...eller kanske rent utav 0-0?

HEJA SVERIGE!!!!!!!


Av Cammo - 10 juni 2008 18:57

Jag ser med spänning fram emot Sveriges första EM match mot Grekland ikväll....

Jag trodde dessutom att matchen skulle gå kl 18:00, men ack så fel jag hade, nu måste jag försöka hålla gluggarna öppna ända till ca 23 istället...är ju så sjukt trött, men blir det en spännande match borde jag klara det...

Har en sån jobbig och dryg vecka framför mig....massor av jobb jag måste fixa här hemifrån....hittills denna vecka har jag gjort 4 timmars jobb hemma, och mer kommer det bli....

I Em-tipset går det hyfsat, har lyckats pricka in några resultat och tipstecken rätt så jag har lyckats skrapa ihop 12 poäng....tyvärr är jag redan borta på Spanien-Ryssland matchen.....trodde på 1-0 där, men redan nu leder Spanien med 2-0....Nåja, tipstecknet blir väl rätt iallafall då....

Nu ska jag göra lite mer jobbarbete innan Sverigematchen....

Ovido - Quiz & Flashcards