Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Cammo - 19 juni 2008 14:03

Igår satt jag vid tv-apparaten och skämdes över Sveriges mediokra spel....är man sådär dålig då var man ta mig tusan inte värd att gå till nån kvartsfinal mot Holland heller....Det var nog tur att dom inte gick längre, för mot Holland hade dom blivit rejält förnedrade....

Det var ju synd att dom var så usla, för jag hade ju sett fram emot lite underhållning på lördag....menmen....Vi får sikta in oss på VM-kvalet istället, Zlatan med ett fullt återställt knä borde äga då!


Har precis varit på Kajkanten och ätit dagens lunch, och efter den lunchen var bilnyckeln totalt försvunnen...Vart tog den vägen? Har ringt till Kajkanten och efterlyst den, men än hade dom inte hittat den iallafall...

det är inte bara A som är en slarver tydligen, jag är det också....Kaka söker maka...

Ikväll får det lov att bli Portugal-Tyskland matchtittande...Det har ju precis gått upp för mig att jag inte kan få in både Tyskland och Portugal i mitt tips eftersom dom möts....Det var lite skumt, för jag hade ju grejat med tabell å allt innan jag lämnade in tipslappen...Måste blivit nån miss av mig...synd...

Jag ligger ju liksom trea i EM-tipset efter grundomgången, nu gäller det bara att pricka in rätt 1,2 och 3/4:a (det är ingen match om tredjepris iår)

Håll tummarna för att ajg får in nån av dessa då:

1. Portugal

2. Holland

3/4:a Tyskland och Italien

Ovido - Quiz & Flashcards