Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Cammo - 9 juni 2009 21:10

Idag, efter fem veckors intensivt hostande och hackande rann droppen över bägaren...

Jag kastade in handduken sjukskrev mig och gick hem en timme tidigare.

Jag har ju liksom inte haft ngn feber på hela tiden, men hostan har tärt på mina stackars arma krafter i fem veckor nu...och inatt fick jag ont i halsen igen och hostan blev värre, har hostat hela natten.

Jag rådgjorde med mig själv och insåg att för att kunna ha en chans att bli bättre ska jag stanna hemma och inte sätta näsan utanför dörren resten av veckan. Är inte hostan bättre på fredag då får jag nog ta och ringa ett samtal till farbror doktorn...

Var för övrigt till apoteket och inhandlade mig hostdämpande tabletter också, 120 spänn och dom hjälpte inte ett skit....


Ovido - Quiz & Flashcards