Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Cammo - 10 juni 2009 21:30

....det får väl anses som godkänt med 4-0 mot Malta, men helt nöjd kan jag ju erkänna att jag inte är...

Jag hade nog krävt minst två mål till och bättre spel för att jag hade varit helnöjd.

Av Cammo - 10 juni 2009 18:37

Ska Sverige lyckas göra ett mål på Råsunda?

Själv har jag ju börjat tvivla, har varit på två matcher och inte ett enda litet mål har de lyckats peta in, inte ens på straffen...

Malta borde ju inte vara något motstånd att prata om, så i normala fall borde väl Sverige kunna göra en tre, fyra mål?

Hoppas att så blir fallet...

Av Cammo - 10 juni 2009 13:01

Här kommer ett bildbevis på att den lilla kanonkulan har förvandlats till en stor badboll...

Jag trodde faktiskt inte mina egna ögon igår när jag tittade på kortet...

Är jag verkligen sådär fet nu????

Av Cammo - 10 juni 2009 12:50

Första "sjukdagen" och jag är redan uttråkad....

Vaknade i morse av ett väldans liv här i huset...

Det var A som upptäckt att det regnade på självaste examensdagen och inte kunde ha sina kortbyxor som planerat...Han rev ur ungefär halva garderoben i hysteri efter att hitta ett par rena och anständiga jeans...

Tyvärr hittade han inga, det hela slutade med att han tog de skitiga han hade igår...

När det äntligen blev lugnt i huset så somnade jag om igen och sov ända till 11:45!!! Wow det måste vara rekord sen jag blev gravid!!! När jag vaknade upptäckte jag att jag hade ännu mer ont i halsen än igår och hostan var än värre...Va tusan, ska man inte bli bättre av att stanna hemma?

Jaja, igår jobbade jag ju nästan hela dagen och var utomhus, så om jag inte sätter näsan utanför dörren de här dagarna så kanske den eländiga rethostan kan lämna min kropp???!!!

Nu vankar jag av och an och funderar på vad jag ska hitta på härnäst, det får nog bli att hoppa i bingen och läsa lite mer!

Ovido - Quiz & Flashcards