Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Cammo - 17 juni 2009 20:02

Idag har jag lyckats färdigställa alla fönster, nu är de skinande rena!

Jag måste ju tillägga att det var med lite vånda, jag har liksom ingen ork i kroppen riktigt, det är nog nåt som är knas med mig ändå. Fick vila en stund efter vartannat fönster...

Ska bli spännande att se vad sänkan ligger på imorgon.

Imorgon ska jag på postlådejakt med min kumpan också. Kumpanen trodde väl inte riktigt att jag var klok när jag berättade att vi kanske skulle behöva ta en färd mot Sandviken också (finns den inte Valbo kan det finnas en liten möjlighet att den finns på en affär i Sandviken)


Ps. Bilderna på blommor och rabatter kommer ev imorgon istället, känns töntigt att stå och fota rabatter när grannen sitter på altan och tittar på...Hoho!

Av Cammo - 17 juni 2009 10:29

Kan ju inte låta bli att bli lite irriterad nu när man är hemma, då vill man liksom kunna börja dagen med att läsa tidningen i sängen...

Och vad händer? Den ruttna postlådan är TOM!

Bara att ringa tidningstjänst då och be dom skicka en...

Vad ska jag göra nu då? Hade ju tänkt försöka mig på att städa lite idag, men jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja...

Ska jag putsa fönster, eller ska jag dammsuga och städa rent allmänt?

Eller ska jag strunta i det helt och hållet???

Ja det där sista kan ju inte låta bli att poppa upp i min hjärna, men samtidigt skulle det vara rätt skönt att få mina fönster putsade, det har jag skjutit upp sen tidigt i våras liksom...


Senare idag kanske det kommer en lägesstatus på mina rabatter också..tänkte jag skulle ut i solen och knäppa loss lite på blommorna med systemkameran!

Ovido - Quiz & Flashcards