Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Cammo - 18 juni 2009 14:00

Idag var det då dax för mig och kumpanen att dra till Valbo på postlådejakt och diverse andra inköp.

När jag kom in i affären som jag läst skulle ha postlådan, så spanade jag in den direkt! Den fanns tjooohooo!

Dessutom fanns den i både rött, blått, metall och svart. Dock inte vit.

När jag hade dividerat lite, så föll valet på röd eller svart postlåda.

Jag ringde till A, han fick den stora äran att välja, för jag kunde inte. Färgen han valde blev:


Visst är den väl allt bra fin min postlåda?

Nu ska jag väl slippa blöta tidningar framöver, det gäller bara att hitta ngn som kan montera upp den också!


Jag köpte även ett 4 gb-minneskort till systemkameran för bara 149 kr, som hittat!

En väska till kompisen inhandlades också:



Nu så, det enda jag vill ha nu är ett objektiv där man kan zooma lite mer. Det får vänta ett tag, för priserna låg mellan 1200-1700 kr för ett sånt där zoomobjektiv. Kanske till lön då!

Korten du ser i det här inlägget är förresten tagna med systemkameran! Kanske inte syns nån större skillnad på just dessa motiv, men mina blomkort blev då otroligt klara och fina, värsta kvalitén!

Förhoppningen är ju att jag ska kunna ta kanonkort på mannen i magen sen när han ploppat ut! Porträtt och sånt där!


Näe, nu känner jag mig så pigg idag så jag funderar på att städa och dammsuga hela huset.

Ps. Sänkan hade sjunkit, det var då för väl, ingen kuckelimuckmedicin behövdes!

Ovido - Quiz & Flashcards