Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Cammo - 4 februari 2010 22:00

    

Hejhej!


Ture heter jag, och jag har precis lärt mig hur man ska hacka morsans blogg.

Det lär komma fler inlägg av mig i framtiden.

Jag har precis lärt mig att äta, visst är jag duktig???

Morsan hävdar att jag inte kan äta ordentligt eftersom jag sticker ut tungan så fort skeden kommer nära min mun.

Själv tycker jag att det går riktigt bra.

Roligast är det när farsan ger mig mat, han ger så mycket mat på skeden!

Ju mer att kleta med desto bättre!

Morsan finner det inte lika skoj, hon får sanera stol, kläder och hela mig när farsan och jag fixat käket! 

Vi har kul farsan och jag.

Hejhej, på återseende!

Av Cammo - 4 februari 2010 09:18

Nu var det sådär längesen jag skrev igen.

Menmen inte så mkt världsförändrande har ju skett sen sist iallafall...

Ture går upp i vikt och morsan går faktiskt ner, hela 3,1 kg minus är inte illa för att vara mig tycker jag! Synd bara att det fortfarande inte syns på mage, arsel och dubbelhaka, men jag bör väl krympa där så småningom också!

Jag kör min egna lilla metod, jag är sträng på vardagar men på helger belönar jag mig själv med att äta och dricka allt jag vill!

Perfekt, jag kör hårt i veckorna och längtar till fredagen när belöningen kommer. Det bästa av allt är att jag ändå går ner i vikt!

Jag borde introducera Cammos viktminskningsprogram för fler, kanske rent av tjäna pengar på det?!!?

Ovido - Quiz & Flashcards