Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Cammo - 24 februari 2010 14:53

Hejhej!

Nu var det ett tag sen, men ni vet jag har fullt upp om dagarna nu! Upptäcker nya saker varje sekund.

Just nu gillar jag att vara sakletare, jag springer runt i min gåstol och letar saker.

Min största önskan just nu är att nå den där stora dosan med massor av knappar på som ligger på vardagsrumsbordet...

Så här kan det se ut när jag är ute och letar saker:


       


Först kollar jag om det är fritt fram (dvs morsa och farsafrittt), sen går jag till handling och gör mina armar jättelånga, och se där en grej som jag kan titta på mig själv i hittade jag!


Min morsa tycker att hon är så smart när hon "planterar" mina leksaker lite här och där så att jag kan ta tag i dom, hon tror att jag är så lättlurad. Jag har ju fattat att hon gjort det från början, men jag låter henne hållas, hon får tro att jag går på det!


Häromdagen hittade jag nåt så roligt på bordet, det kallas tydligen reklamblad.

Det prasslade så roligt. Titta vad kul jag har:


         Såna där reklamblad är roliga grejer!

Idag "planterade" morsan ett sånt där blad framför nosen på mig när jag låg på mage. Självklart på ett sånt avstånd så att inte mina armar skulle nå, hon ville väl att jag skulle krypa och hämta.

Jag narrades lite och gav igen, kröp bakåt istället, tji fick hon!


Jag har börjat sovvägra också, jag har inte tid att sova på dagarna längre, jag är ju så upptagen med annat.

På nätterna vaknar jag och är skithungrig, kan man inte få tillräckligt med mat ens?

Morsan tjatar om nåt som heter välling, det ska tydligen göra att jag sover hela nätterna som jag gjorde förut...

Ikväll ska jag tydligen få prova lite, hoppas det är gott...


Här är ett kort på mig när jag äter alldeles själv:


  


På återseende/Ture


Ovido - Quiz & Flashcards