Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Cammo - 9 februari 2010 13:53

Min morsa och farsa vill att jag ska bajsa varje dag, men det kan jag liksom inte göra på beställning. Oftast blir det varannan dag, fast doktorn har sagt att det vore bäst för min onda mage att göra det varje dag.

Nu hade det gått två dagar sen jag gjorde det...morsan och farsan blir ju lite smått hysteriska, ja allra helst farsan.

I morse när jag fick lägga mig på skötbordet för att få en ny torr blöja, då blev det så skönt så att jag bara var tvungen att lätta på trycket.

Morsan fick börja om med blöjbytet. När hon höll på att torka där så kom jag på att jag skulle kissa lite på magen också.

Sen när hon torkade magen då passade jag på att bajsa mer, rätt på skötbordet och när hon höll på och torkade i baken så passade jag på att kissa en stor pöl på skötbordet igen också. Jag upptäckte att jag kanske varit något för mkt olydig, för det blev lite obehagligt med kiss i håret...

Hursomhelst slutade det hela med att mamma satte mig helnäck i sitt knä och det kom massa vatten uppifrån...det kallas visst dusch. Det var himla kul! /Ture

Ovido - Quiz & Flashcards