Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Cammo - 20 februari 2010 22:13

Oj, nu är det nog på sin plats med en liten uppdatering...


Jag gör typ inget annat än att titta på OS om kvällarna, jag kan liksom inte missa någonting känns det som.

Igår fick jag skippa stora delar av Sveriges match i hockeyn till förmån för Kalla och Haag.

Det sved att behöva välja, men eftersom inget OS-guld stod på spel för Tre kronor igår så valde jag att titta på längdskidorna.

Det var verkligen inget jag behövde ångra, det var ju så spännande att se Anna Haag skida hem silvret, jag trodde länge att hon skulle få släppa täten, men hon tog sig samman och gav det sista hon hade!

Snart ska jag titta på herrarnas dubbeljakt. Får se om det är någon av svenskarna som är på hugget idag!


I övrigt har jag kollat in mellon ikväll, inga vidare bidrag, men Crucified Barbara var nog minst sämst iallafall. Klart sämst var iallafall den där snubben med Tonight låten, det var nog det falskaste jag hört på år och dar i mellon...

Jag har även en  i mitt hus som är stupsäker på att mellon är playback, hur dum får man va?




Ovido - Quiz & Flashcards