Alla inlägg den 4 april 2010

Av Cammo - 4 april 2010 13:39

Har ni sett vad som hänt med mig? Jag har fått röda kinder och prickar.

Är jag sjuk eller vad har hänt???


  


Mina kusiner verkar vara ännu värre däran...Titta bara här nedan./Ture


  


Av Cammo - 4 april 2010 13:19

  

Första filmen som sågs var "The ugly truth", A suckade redan efter 10 minuter och ville att vi skulle stänga av. Som ni redan vet är jag ju lite svag för romantiska komedier, så jag var tvungen att se klart. Jag mutade A med att han skulle få välja nästa film. Denna film var väl rätt löjlig så även fast den tog sig mot slutet så ger jag den 2,5 av 5.


  

Denna film valdes av A, och jag måste erkänna att han gjorde ett mycket bra val!

Jag var lite orolig för att jag skulle få mardrömmar inatt, men jag klarade mig.

Denna skräckfilm måste bara ses! Jag ger den 4 av 5.

Ovido - Quiz & Flashcards