Alla inlägg den 6 april 2010

Av Cammo - 6 april 2010 16:13

Vår filmtorka är över, här avverkas det film på film! Vi har ju en del att titta på, filmerna har hopat sig!

  

Denna film var den mest creepiest film jag sett på länge...Långt efter att filmen var slut kände jag att jag hade larver innanför skinnet...bbbrrrrrr, jag ryser fortfarande bara jag tänker på det. Jag tror jag ger den 3,5 av 5, den hade kunnat få 4 om det inte var för mina krypande larver innanför skinnet efter filmen...Jag hade tur som slapp mardrömmar om larver och elände iallafall...


  

Den här filmen pratar ju alla om, den skulle vara så otroligt bra.

Till en början fattade jag inte riktigt varför folk höjt den till skyarna, när han väl hamnade i fängelset trodde jag att filmen skulle bli en seg historia med lite handling, men oj vilken tvärvändning filmen gjorde då!

Jag ger den 4,5 av 5 (den hade nog kunnat få 5 om det inte varit för att handlingen stangerade i fängelset en stund...)


Ovido - Quiz & Flashcards