Alla inlägg den 12 april 2010

Av Cammo - 12 april 2010 16:35

Som ni vet har jag ju en ltien herre vid namn Ture som underhåller mig nästan jämt. Vissa saker kan vara svåra att hinna med, men denna vecka har jag dessa små mål:


  • Försöka få bort snön från gräsmattan och kratta bort alla löv från i höstas! (Status: Jag har skottat ut lite snö än så länge)
  • Leta reda på någon som äger två bockar som jag kan lägga hyllplanen på som ska målas (kanske du äger ett par???) (Status: Jag har lagt ut lite krokar iallafall, inget napp ännu!)
  • Rensa en garderob som det ramlar saker ur varje gång jag öppnar den.
  • Göra vår på altanen, dvs städa, torka fönster och piffa till lite.
  • De vanliga hushållssysslorna, så som tvätt, dammsugning och skurning. (Status: Klart! Dammsugit och skurat hela huset)
  • Starta joggingen inför Vårruset. (Status: Började idag tisd. med 4 km)

Jag tror det blir svårt att hinna allt eftersom mycket är planerat denna vecka, men försöka ska jag iallafall!


På nästa veckas mål står tex. målning av Tures rum och målning av hyllplan.



Ovido - Quiz & Flashcards