Alla inlägg den 4 december 2008

Av Cammo - 4 december 2008 21:40

Min blogg är nog på god väg att bli världsberömd. Den kan väl inte bli annat, förra månaden slog jag alla tiders besöksrekord, hela 1466 st besökare!!! Ryktena om detta går nog ända< bort till Amerikatt, idag trillade detta mail in i min inbox:


"As a senior advertising consultant at Promotion-Time, I would like to introduce you with some of our clients that are interested in advertising on cammo.bloggagratis.se.

We are willing to offer you a fixed monthly payment, which will be paid 3 months in advance, for placing our clients' advertisements on your website.

Promotion-Time is a media agency that represents businesses looking for quality advertising opportunities. We are currently running a special promotional campaign for our selected clients.

Please contact me and I'll be happy to provide you with more details. My email is erik@promotion-time.com."


Hhahhaa, jag kanske ruvar på en guldgruva???? Näe, skämt åsido så har jag faktiskt raderat mailet, jag vill inte ha massa onödig reklam i min blogg! Jag kan nog bli världsberömd ändå!

Av Cammo - 4 december 2008 18:45

Jag ber om ursäkt för att det varit så tunnsått på blogginläggsfronten den här veckan.

Det beror på att det varit någonting varje kväll denna vecka. Igår var vi på syrrans 30 årskalas, imorgon ska jag på jobbfest, på lördag ska syrran ha 30-årsfest. Hjälp jag behöver semester!!!! 

Nu ska jag titta på BIF-Linköping och kombinerat förbereda tacopajen jag ska ha med mig på festen imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards