Alla inlägg den 6 december 2008

Av Cammo - 6 december 2008 10:01

Jag lever, jag har en tung huvudvärk, jag ska ladda om batterierna till ikväll...Kul som sjutton hade vi iallafall, så tack Treo för att du finns, du är min bästa vän idag!

Jag provade förresten nåt bakispiller inatt som jag fick av min jobbarkompis M, det var två megastora brustabletter som skulle lösas i ett glas vatten. Vattnet blev till en mkt skum färg, typ limegulgrönt. Det skulle göra att balansen i kroppen återställdes, och jaaaa faktiskt så mår jag inte illa idag som jag allt som oftast brukar göra när jag är bakis. Jag måste nog köpa ett eget sånt där rör, dom fanns tydligen på Ica Plus, och hette "Bakis"! Köp och prova gärna, kontakta mig med en utvärdering av resultatet, skulle vara intressant om det verkligen funkar!

Ovido - Quiz & Flashcards