Alla inlägg den 19 december 2008

Av Cammo - 19 december 2008 23:16

En film till har jag sett idag!

A fick välja.... Eden Lake. Jag skulle vilja kalla den en rå, blodig och brutal film....

Handlar om ett par som råkar möta fel ungdomsgäng mitt ute i skogen....

För er som gillade "This is England" killen, han är med i denna rulle också...

Jag ger filmen 2,5 av 5 (kanske pga att jag inte gillar brutalitet och råheter...)


Av Cammo - 19 december 2008 19:50

Idag har det setts på ännu en film, en komedi.


The Rocker är en söt och rolig historia om en rockkille som blir ratad av sitt rockband...Mycket bra musik för örat finns också i denna film!

Jag ger den 4 av 5


Av Cammo - 19 december 2008 13:57

Nu ser jag ut som en fjant med det där skumma flinet....


Av Cammo - 19 december 2008 13:54

Då såg jag kriminell ut:

Av Cammo - 19 december 2008 13:40

Igår tittade vi på film igen! Kan hända att filmtittandet som legat på is länge har upptagits igen...

Hursomhelst så var det filmen Death Race som sågs igår.

Jag tyckte det var en helt ok film, iof sig är jag väl inte helt förtjust i bilfilmer, men denna var hyfsad. Jag ger den 3 av 5 i betyg.


Ovido - Quiz & Flashcards