Alla inlägg den 31 december 2008

Av Cammo - 31 december 2008 13:25

Jag inspirerades av Börje och härmas...


Årets....


Haveri: Audin som varit på lagning MINST 5 ggr detta år, nu står den stendöd i ett garage i BeverlyBomhus.


Dryck: Rödvin, tänk att när jag äntligen lärde mig att dricka det kunde jag knappt vara utan det!


Spontanfylla: Matildas studentskiva blev en blöt historia med en jobbig jobbardag dagen efter....


Fylla: Cityfestlördagen hos Sara och Micke då jag kom hem och vomerade över gatan.


Film: The black knight


Pokerturnering: Hoforspokers turnering på Unibet i december som jag lyckades vinna.


Travvinst: 1200 kr på Dagens dubbel var nog den största vinsten detta år


Match: Sverige-Portugal på plats på Råsunda


Konsert: Kent i Läkerol Arena (har inte varit på ngn mer)


Förlust: Min mobiltelefon som "försvann" vid besöket på Läkerolen, Kent...


Resa: England-Bude-London


Bröllop: Fia och Toms i England


Bästa köp: En fungerande router


Sämsta köp: Den hemska rosa mobilen jag inte ens ville ha.


Mat: Grillad fläskfilé


Program: Färjan


Personlighet: Håkan i Färjan


Värsta kommentar: Magnus i "Bonde söker fru". -Hon platsar ju inte i playboy precis....


Sporthändelse: Tennisen på plats i Båstad


Första dopp: Rekordtidigt i början på maj, blott 9 grader!






Ovido - Quiz & Flashcards