Alla inlägg den 15 december 2008

Av Cammo - 15 december 2008 19:40

Igår spelade jag en pokerturnering på Unibet som Hofors pokerklubb anordnar varje söndag fram till nyår.

Förra söndagen åkte jag ut efter en timme, bara skitkort och dåligt passande floppar hela tiden+att jag skyller på att jag var ofokuserad pga av baksmälla.

Igår gick det desto bättre, hade laddat på Svenska Spel under veckan, hade sovit och vilat ut hela helgen.

Jag gjorde succé och slog ut samtliga pokerhajar och vann mig en fin hacka pengar! Inte nog med pengarna, om man slog ut vissa utvalda spelare kunde man vinna pokersets och t-shirts...

Jag slog ut 3 av dessa 4 utvalda personer och vann 2 pokerset och en t-shirt. Inte illa pinkat va?

Jag antar att jag kommer ha stor press på mig inför kommande söndags turnering, regerande mästare+att jag tror att folk kan vinna ett pokerset om dom slår ut mig...Det borde sporra folk att gå hårt åt på mig...menmen, är man Pokerqueen så klarar man ju trycket....

En av mina flera höjdpunkter under turneringen var när jag slog ut Kent, mer om detta kan du läsa i Kents blogg. Ja, lite dåligt samvete har jag väl för att det var just honom jag slog ut, men det bara råkade bli så...Poker är poker...Nästa gång kanske han slår ut mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards