Alla inlägg den 14 december 2008

Av Cammo - 14 december 2008 17:22

Här kommer dagens julklappsönskning (men det kanske inte är nån idé att jag önskar nåt för om "MordLinda" får som hon vill så blir jag utan eller får bara fula julklappar...hahaha!)


Av Cammo - 14 december 2008 16:51

Har varit på julbord i Forsbacka värdshus, magen är alldeles stinn...

Jag tror nog att det var 3 år sen sist jag var på julbord, så jag är mycket TACKSAM...hehhe, relaterar till förra inlägget, förresten framgick det aldrig att jag var otacksam, jag skrev bara att jag tyckte den var onödig eftersom jag inget tyckte om i den, men självklart värmer tanken, och den står faktiskt på vårt köksbord och ser julig och fin ut! /Puckot

Av Cammo - 14 december 2008 16:44

Alltså det känns nästan som om att jag blivit mordhotad på min egen blogg....Jag hoppas denna Linda aldrig läser min blogg igen (undrar just vem som är vidrigast jag???)

Läs denna kommentaren:


Ursäkta mig men hur fan kan man vara så otacksam och dum så man skriver så på sin blogg?! Någon har ju lagt ner tanke på att köpa en present till er och så har du mage att sätta ut bild och säga att den är onödig. Vidriga människa, hoppas du får en massa fula julklappar otacksamma pucko. Dessutom stavar du som en kratta och hittar på egna ord. Ha ett bra liv, köp ett.


Ovido - Quiz & Flashcards