Alla inlägg den 8 december 2008

Av Cammo - 8 december 2008 20:27

Jag är totalt slut idag.....så trött så jag tror att jag ska dö...

Vid min ålder ska man inte dricka två dagar i rad, det borde vara förbjudet.

Nu vet jag att jag har en lååång vecka framför mig, helgens fester kommer förfölja mig hela veckan i form av trötthet, tro mig jag talar av erfarenhet.

Nu ska jag kanske inte dricka förrän nyårsafton, då jag lovat Sara och Micke att jag ska dansa på deras nya köksbord med högklackat!


Fast jag lär tillägga en liten parentes, om det är någon som jättegäääääärna skulle vilja ha med mig ut på folkan på juldagen så är jag ju inte helt bang...

Som det verkar nu tänker inte Sandra ställa upp i år....vi får väl se om det lyckas dyka upp nån som hemskthemskt gärna vill att jag ska följa med ut...(oddsen verkar inte vara alltför stora just nu...)


Ovido - Quiz & Flashcards