Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Cammo - 1 maj 2008 17:27

236 besökare under april månad! Tack för det alla läsare!

Kul att kunna se att det faktiskt finns dom som läser bloggen, men aldrig kommenterar...

Av Cammo - 1 maj 2008 17:11

Gårdagen (sista april) innebar grillning och öl...

Henrik grillade med oss, och lite senare anslöt Chrille och Maria också.

Nya "Buzz popquiz" och "Buzz Music" stod på menyn.

Eftersom vi var 5 st och bara hade 4 handkontroller så fick den sämste i varje omgång stå över (första omgången lottades)


Idag känner jag mig lite halvrisig, bakis och sådär...menmen det börjar ta sig rätt skapligt nu ändå.

Har suttit i mitt bakistillstånd och skrivit ut föreningens årsmötesprotokoll....(jag blev ju tilldelad tjänsten som sekreterare på årsmötet...)

När jag ändå höll igång vid datorn så passade jag på att lägga in digitalkamerabilderna från igår och från Mikes 30årsfest också...då upptäckte jag en till allvarlig brist i vår digitalkamera...Alla bilder var suddiga och otydliga på ett å samma ställe på alla kort....mkt skumt...

Jag beslutade mig för att beställa en ny digitalkamera,jag har ju funderat på det så länge ändå...batteriet har ju nästan lagt av också.

En "Canon Ixus 80 IS" blev det, jag härmade Reiman, för jag tyckte att han fick fina bilder med sin, dessutom har vi ju en Canon Ixus nu, och den har vi varit nöjda med tills nu...(ja jag har ju faktiskt slitit den med hälsan...hehe) Tyvärr fanns det inga läckra färger att beställa, så det fick bli en silverfärgad, menmen, det är ju inte färgen man ska använda utan själva kameran.

Ovido - Quiz & Flashcards