Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Cammo - 5 maj 2008 21:02

Gefle IF är ett lag i djup kris...

Efter att ha sett bortamatchen mot Ljungskile så har jag konstaterat att GIF är helt okapabla till att sätta bollen i mål, dom sumpar chans efter chans...Det hela blir ju inte bättre av att tränarna är så nöjda med deras spel match efter match, ska man verkligen vara nöjd med spelet förlust efter förlust? GIF har nu inte gjort ett enda mål på 5 matcher...men ändå tycker tränarna att dom gör bra matcher, som Pelle Olsson sa efter denna match: Vi är så nära vi kan komma ett mål nu, så nästa match sitter den typ...Jaha, nästa match kanske en boll sitter i nätet, men vad hjälper det om det andra laget sätter två bollar i nätet???

Kanske är det snart dags för tränarbyte?

Av Cammo - 5 maj 2008 16:46

Från förra kalkonrullen jag såg för några dagar sen (National treasure) till en riktig höjdarrulle!

"We own the night" var en film som jag positivt överraskad av, och filmen blev ju inte sämre av skådisarna precis (Mark Wahlberg och Joaquin Phoenix)

Jag är beredd att ge denna film 5 av 5!

Se den!

Av Cammo - 5 maj 2008 16:39

Igår avhandlades två premiärer.


Premiär 1 Kubbspel med A, jag lyckades faktiskt vinna en gång, skjuta ner kungen en gång och förlora en gång, precis som en premiär ska vara!


Premiär 2 Minigolf, vi tog en sväng till Skutskär, tyvärr var det inte öppet, så vi fick åka till Steneberg och spela istället. Precis som en premiär ska vara så lyckades jag slå 2 sjuor och tre spikar, och så förlorade jag över A förstås, precis som det ska va!


Premiär 3 Lakritspucken är äntligen tillbaka, en sån trillade raskt enr i min mage i solen!


Premiär 4 Inte nog med glass, det åkte ner en mjukglass i magen också!

Nu är det vår!


Ovido - Quiz & Flashcards