Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Cammo - 23 maj 2008 15:21

Igår masade jag mig ur sängen, huvudvärken satt förstås kvar...funderade på att stanna hemma, men masade mig iväg ändå, skulle ju sitta på kurs hela dagen...

Levde på Treo hela dagen, åkte hem från kursen, var hemma 45 minuter, sen var det iväg på kvällsföreläsning i tre timmar (17:30-20:30)

Totalt utpumpad och med huuvdvärk slängde jag mig i soffan för att titta på melodifestivalkvalet, och visst var hon väl bra Perrelli? Synd bara att hon ser ut som ett kattliknande monster...Klänningen kan hon väl också byta ut till på lördag tycker jag...

Imorse när jag vaknade hälsade jag på huvudvärken och gav upp, ringde och sjukanmälde mig, jag måste få bukt med det här nu, är rädd för attd et kan gå åt fanders annars, och långtidssjukskriven vill jag absolut INTE bli igen...

Har vilat hela förmiddagen (läs sovit) nu har jag kommit igång lite, går och poar lite här...Skönt, synd bara att huuvudvärken vägrar släppa....Jag hoppas den lämnar mig ifred i helgen iallafall...

Ovido - Quiz & Flashcards