Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Cammo - 14 maj 2008 21:39

Detta står kvar på min "Attgöralista":


* Placera om i köksskåpen

* Ringa C och M angående Rigaresa

* Beställa klipptid

* Fixa EM-tipset, samt hämta pappas och Peters tips

* Måla i avskavd färg i källartrappen

* Köpa vit färg och bättra på diverse grejor här

* Köpa plantor, perenner, jord, samt plantera och dona i rabatter

* Fixa en ny BadenBaden dyna

* Skriva färdigt kursläxan

* Träna inför Vårruset (21/5)



Av Cammo - 14 maj 2008 21:37

Sverige till kvartsfinal, HURRA det vågade jag knappt tro på!

Det blir väl Kanada nästa antar jag, Norge väger nog lite för lätt mot Kanada....

I semin kan det nog gå lite sämre...

Av Cammo - 14 maj 2008 17:33

Jag har en "Attgöralista" på vårt kylskåp....

Idag har jag betat av några punkter på den....

* Återvinningen med massa onödigt krafs

* Köpt kattmat på Lantmanna

* Var till Korpen och hämtade ut min "Jobbing" vinst (en kock-kniv, som jag alltid velat ha!)

* Handlat mat


Just nu är det inte så många punkter kvar på den, men det tillkommer ju hela tiden nya punkter...


Ikväll blir det HockeyVM kvartsfinal....Jag undrar just hur det kommer gå? Det är nog rätt hugget som stucket, med en pytteliten fördel Tjeckien....

Ovido - Quiz & Flashcards