Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Cammo - 6 maj 2008 20:25

...för er som är nyfikna, så har jag lagt upp lite nya bilder från div händelser på: www.cammmo.pixbox.se



Av Cammo - 6 maj 2008 19:55

Här nedan kommer lite testbilder med nya kameran, möjligvis inte helt jätteintressanta, men ändå....

Fina blommor som jag tyvärr inte kommer ihåg vad dom heter...

Solvändorna ute i rabatten blommar för fullt!

En pelargon på altanen i full blom

Våran dörrskylt tycker jag är söt!

Mina stackars frusna penseér blommar äntligen (dom har klarat ett snöoväder till och med...)

Rolle hade uppenbara problem med blixten

Fin kamera, måste ha ett tufft fodral också!!!

Nisse, provningen av zoomen, tagen på rätt långt håll, men blev ändå såhär pass bra!

Av Cammo - 6 maj 2008 19:48

Idag var vi upp till Hemlingby, vi gav oss in på 5 kilometern idag....

Jag sa innan att jag är nöjd om jag klarar 4 km, då kan jag ge upp...

A sprang i mitt tempo för att orka han med, och kan ni tänka er jag orkade jogga hela 5 km!!! Det även fast A sprang ifrån mig med ca 2 km kvar....

Jag är rätt bra ändå....

Vårruset here I come!!!

Av Cammo - 6 maj 2008 19:42

Igår anlände den nya digitalkameran! Vad roligt det är att leka!


A knäppte ett kort med gamla kameran och ett med nya för att jämföra kvalitén. Visserligen är det ena kortet lite närmare taget än det andra, men ändå....Skaplig skillnad! Kolla här nedan....

Nya kameran:


Gamla kameran:


Ovido - Quiz & Flashcards