Direktlänk till inlägg 28 juni 2009

Semesterhelg

Av Cammo - 28 juni 2009 22:49

I helgen har jag nästan inbillat mig att jag har semester, tyvärr är ju så inte fallet, utan jag får knega en hel vecka till innan jag går på semester i 5 veckor+mammaledighet i ett helt år framöver.


I lördags var det V75 på Gävletravet, vi satt och mös i våra brassestolar på ett skuggigt ställe, perfekt! I asfaltsgropen var det olidligt, att folk ens orkade stå och sitta där är för mig helt obegripligt.

I allra första loppet satte jag 30 spänn på Jim fricks häst, och utdelningen blev 480 kr, inte illa att vinna! Resten av dagen spelade jag "gratis"!

Vi hade 6 rätt på V75 inför sista avdelningen, vi var spända av förväntan. Nervöst var det eftersom vi hade spik i sista loppet, tyvärr hann det inte ens bli spännande, hästskrället galopperade tämligen omgående och sex rätt gav hela 55 kr...Kul...not.


Efter travet brummade vi raka vägen ut till Rullsand för att hälsa på syrran med familj som campade med husvagnen där. Grillning, memory och kvällsdopp hann vi med innan vi trötta begav oss hemåt!


Idag har vi tillbringat hela dagen på stranden i Rullsand, härligt värre! Jag tror nog attd et var minst 20 grader i vattnet, jag kunde ligga i och plaska/flyta som en badboll hur länge som helst!

Här bjuder jag er på några kort från helgen:


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cammo - 26 november 2010 22:43

Har inte bestämt mig för om jag ska flytta denna blogg ännu.   Jag testbloggar på: http://cammoochture.wordpress.com/   Har nämligen hittat en bra blogg som har apps till min telifååån och då kan jag ju blogga lite varstans! Exempelvis på j...

Av Cammo - 21 november 2010 22:14


Min morsa har dåligt samvete för att hon inte bloggat på så länge. Det har inte jag, för jag har faktiskt massa andra viktiga saker för mig om dagarna tex:   * Åker runt med farsan på stans alla öppna förskolor och härjar runt.   *River i a...

Av Cammo - 21 november 2010 17:31

...i och med min nya mobil kan det ju faktiskt hända att det kommer fler inlägg här. Måste kolla upp om det finns ngn bloggsida som funkar bra i mobilen, denna funkar mindre bra. Någon som vet nån sida som funkar bra i mobilen? Dvs. har ett progr...

Av Cammo - 21 november 2010 13:31

Hoppsan, det var visst längesen det hände något här. Jag har mindre och mindre ork jobbet tär på krafterna. Mindre och mindre och mindre tid för lilla Ture. Tures protester när jag äntligen kommer hem om dagarna får mig att må dåligt. Hur kul är de...

Av Cammo - 23 oktober 2010 22:29


Jag har känt mig konstig en längre tid. Först blev mina ögon konstiga, det rann och sved i dom och det kändes som dom var ihopklistrade när jag hade sovit. I många dagar hade jag svårt att öppna ögonen innan det blev bättre. Det var full fart i...

Ovido - Quiz & Flashcards