Alla inlägg under maj 2008

Av Cammo - 8 maj 2008 21:25

2-0 till GIF och jag kan pusta ut....för stunden iallafall....

Det värsta är att Hammarby på Söderstadion som sista match innan uppehållet känns inget vidare bra alls...Hade ju varit bättre med typ Trelleborg innan uppehållet, en vinst innan uppehållet hade ju suttit finfint....menmen, man ska aldrig säga aldrig, Rami Shabaan kanske bryter benet eller nåt...

Av Cammo - 8 maj 2008 18:05

Ska jag våga se GIF-GIF Sundsvall ikväll??? Jag har en timme på mig att bestämma mig, men eftersom jag har svårt att hålla mig borta från Gif och Bif oavsett hur det går, så vet jag ju hur det slutar...

....jag sitter nere i soffan och retar upp mig på det mesta, konstigt att man inte fått en hjärtinfarkt än...

Vinner dominte över Sundsvall tror jag verkligen att Gifs allsvenska karriär är över...Superettan nästa....


Av Cammo - 7 maj 2008 18:40

Av Cammo - 7 maj 2008 18:38


Av Cammo - 6 maj 2008 20:25

...för er som är nyfikna, så har jag lagt upp lite nya bilder från div händelser på: www.cammmo.pixbox.se



Av Cammo - 6 maj 2008 19:55

Här nedan kommer lite testbilder med nya kameran, möjligvis inte helt jätteintressanta, men ändå....

Fina blommor som jag tyvärr inte kommer ihåg vad dom heter...

Solvändorna ute i rabatten blommar för fullt!

En pelargon på altanen i full blom

Våran dörrskylt tycker jag är söt!

Mina stackars frusna penseér blommar äntligen (dom har klarat ett snöoväder till och med...)

Rolle hade uppenbara problem med blixten

Fin kamera, måste ha ett tufft fodral också!!!

Nisse, provningen av zoomen, tagen på rätt långt håll, men blev ändå såhär pass bra!

Av Cammo - 6 maj 2008 19:48

Idag var vi upp till Hemlingby, vi gav oss in på 5 kilometern idag....

Jag sa innan att jag är nöjd om jag klarar 4 km, då kan jag ge upp...

A sprang i mitt tempo för att orka han med, och kan ni tänka er jag orkade jogga hela 5 km!!! Det även fast A sprang ifrån mig med ca 2 km kvar....

Jag är rätt bra ändå....

Vårruset here I come!!!

Ovido - Quiz & Flashcards