Alla inlägg den 2 april 2009

Av Cammo - 2 april 2009 21:07

En liten resumé av det lilla som hänt denna vecka:


  • Dödens trötthet har fångat mig igen, jag skyller allt på tidsomställningen.
  • Lyckades få in Dagens dubbel igår, hela 126 kr vann jag....
  • Deklarationsbeskedet har kommit, och det var mer än väl till belåtenhet.
  • Denna vecka har gått förvånansvärt fort ändå...fredag imorgon, och inte nog med det, jag har KORTFREDAG, med öppning!!!
  • Besök hos barnmorskan, när vi gick därifrån undrade vi, vad gjorde vi där idag egentligen?? Bara prat...
  • Har shoppat trosor för glatta livet, sammanlagt 8 par...Kändes som om att mina favorittrosor börjat gjort sitt, urtvättade och missfärgade...men kasta dom tänker jag minsann inte göra än, jag har inte hittat nåt par av de nya som slår de gamla än...tyvärr...
  • Inhandlade äntligen ett par Converse, det har jag tänkt göra i sisådär 10 år snart, men inte kommit mig för eller tagit mig råd...men men bättre sent än aldrig!
Ovido - Quiz & Flashcards