Alla inlägg den 25 april 2009

Av Cammo - 25 april 2009 22:51

...har jag suttit på min rumpa idag???

Inte många...

Detta har jag hunnit med sen kl 9 i morse:


  • Fixat frukost på sängen
  • Sopat gången utanför ytterdörren, samt krattat.
  • Tvättat bord och stolar utanför ytterdörren, samt sopat av trädäcket de står på.
  • Krattat löv i vår häck och gräsmatta, samt de andra grannarnas häckar.
  • Putsat samtliga altanfönster (observera att de faktiskt är rätt stora)
  • Dammsugit och skurat altanen samt torkat av bord och övriga ytor.
  • Fikapaus m mamma och pappa som kom på besök
  • Planterat blommor på löpande band, minst 12 pelargoner och en drös med penseér.
  • Gjort rent grillen
  • Tvättat, hängt och vikt tvätt

....och säkert en hel del mer som jag nog glömt!

En intensiv dag, nu är jag väl värd att krypa till kojs, eller hur???

Ovido - Quiz & Flashcards