Alla inlägg den 22 april 2009

Wii

Av Cammo - 22 april 2009 22:07

Ikväll har vi varit hos A:s kompis P och spelat Wii bowling hela kvällen!

Till en början gick det aningen segt för mig, men efter ngn serie kom jag igång med mina strikes!

Mitt personliga rekord blev 198 på en serie, nästa gång jag spelar ska jag baske mig över 200!


Jag har sålt min Bruce Springsteen biljett till A:s kusin idag också. Jag har liksom fått inse att en höggravid människa inte kommer att orka stå på ståplats i 3 timmar (dessutom i trängsel)....

Jag får nöja mig med en tripp till Sthlm under hela helgen, träffa Sandra och se Sverige-Danmark på Råsunda!

Tänkte även ta mig en dagstripp till Sthlm och Anna i maj, och kolla in deras nyinköpta villa!

Så två Sthlmsbesök ska det bli inom kort, sen blir det nog bara Söderhamn och stugan under sommaren!

Semestern är beviljad, från och med vecka 28 är jag alltså ledig ca. ett år framöver...

Det är egentligen skrämmande lite tid kvar till vecka 28...oj vad fort tiden går ändå!

Av Cammo - 22 april 2009 21:49

Igår skulle vi se en film, en film som inte var så lång eftersom vi var en aning trötta. Valet föll på "The uninvited" eftersom den bara var 86 min lång.

En skräckis som hade en oväntad vändning i slutet...

Skapligt sevärd, jag ger den 3 av 5


Ovido - Quiz & Flashcards