Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Wii

Av Cammo - 22 april 2009 22:07

Ikväll har vi varit hos A:s kompis P och spelat Wii bowling hela kvällen!

Till en början gick det aningen segt för mig, men efter ngn serie kom jag igång med mina strikes!

Mitt personliga rekord blev 198 på en serie, nästa gång jag spelar ska jag baske mig över 200!


Jag har sålt min Bruce Springsteen biljett till A:s kusin idag också. Jag har liksom fått inse att en höggravid människa inte kommer att orka stå på ståplats i 3 timmar (dessutom i trängsel)....

Jag får nöja mig med en tripp till Sthlm under hela helgen, träffa Sandra och se Sverige-Danmark på Råsunda!

Tänkte även ta mig en dagstripp till Sthlm och Anna i maj, och kolla in deras nyinköpta villa!

Så två Sthlmsbesök ska det bli inom kort, sen blir det nog bara Söderhamn och stugan under sommaren!

Semestern är beviljad, från och med vecka 28 är jag alltså ledig ca. ett år framöver...

Det är egentligen skrämmande lite tid kvar till vecka 28...oj vad fort tiden går ändå!

 
 
Ingen bild

reiman

22 april 2009 22:19

"ledig ett år" .... . att vara förälder till en bebis och ordet ledig passar liksom inte ihop....

 
Ingen bild

Cammo

23 april 2009 18:57

Hhaha, näe du har säkert rätt...men jag är ledig från jobbet iallafall, du vet jag har hellre en unge som skriker, bajsar, grinar, kissar osv. än 18 st...dessutom kan jag uppfostra den i den andan jag vill!

 
Ingen bild

jonken

25 april 2009 22:00

Grattis till graviditeten!
Här går vi i väntans tider, vi har datum 3 maj.
De är ett stort liv!

 
Ingen bild

Cammo

25 april 2009 23:04

Jonken: Tack detsamma! Vad roligt att ni snart ska få ett tillskott till familjen! Du måste meddela när "den ploppat ut"!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cammo - 26 november 2010 22:43

Har inte bestämt mig för om jag ska flytta denna blogg ännu.   Jag testbloggar på: http://cammoochture.wordpress.com/   Har nämligen hittat en bra blogg som har apps till min telifååån och då kan jag ju blogga lite varstans! Exempelvis på j...

Av Cammo - 21 november 2010 22:14


Min morsa har dåligt samvete för att hon inte bloggat på så länge. Det har inte jag, för jag har faktiskt massa andra viktiga saker för mig om dagarna tex:   * Åker runt med farsan på stans alla öppna förskolor och härjar runt.   *River i a...

Av Cammo - 21 november 2010 17:31

...i och med min nya mobil kan det ju faktiskt hända att det kommer fler inlägg här. Måste kolla upp om det finns ngn bloggsida som funkar bra i mobilen, denna funkar mindre bra. Någon som vet nån sida som funkar bra i mobilen? Dvs. har ett progr...

Av Cammo - 21 november 2010 13:31

Hoppsan, det var visst längesen det hände något här. Jag har mindre och mindre ork jobbet tär på krafterna. Mindre och mindre och mindre tid för lilla Ture. Tures protester när jag äntligen kommer hem om dagarna får mig att må dåligt. Hur kul är de...

Av Cammo - 23 oktober 2010 22:29


Jag har känt mig konstig en längre tid. Först blev mina ögon konstiga, det rann och sved i dom och det kändes som dom var ihopklistrade när jag hade sovit. I många dagar hade jag svårt att öppna ögonen innan det blev bättre. Det var full fart i...

Ovido - Quiz & Flashcards