Alla inlägg den 10 april 2009

Av Cammo - 10 april 2009 21:54

Namnet på denna dag stämmer verkligen, den har verkligen varit lååång och tråkig till max, inget har hänt, bara såsat runt här hemma...

Det enda vettiga vi har fått gjort är väl att vi har grillat och ätit på altanen.

Jag har upptäckt idag att våra två usla dammsugare totalt har gett upp. Den ena spottade ur sig allt jag hade dammsugit upp efter stor möda, på köksgolvet. Den andra låter som om att motorn har tappat effekten totalt, den suger så segt..Så går det när man köper dammsugare i prisklassen 300-600 kr...

Nu blir det till att köpa en ordentlig dammsugare, en Electrolux Ergospace har jag bestämt mig för, den har 13 meter lång sladd, gud så skönt att slippa byta uttag så ofta. Helst skulle jag vilja slippa sladdar helt och hållet.

Nu gäller det bara att hitta en affär som säljer den, varken Siba, Onoff eller Elgiganten har den på lager...

Imorgon far vi till Hofors för påskmiddag, hoppas dagen blir en aning roligare än denna...

Ovido - Quiz & Flashcards