Alla inlägg den 5 april 2009

Av Cammo - 5 april 2009 14:17

Igår hade vi en hektisk dag.

Först ut på stan och träffade A:s kusin från Söderhamn.

När vi kom hem var det bara att svira om och skynda iväg på Kickis 50-årsskiva.

Väl på festen upptäckte jag till min fasa att det var bordsplacering...

Hamnade vid ett bord där jag inte kände en kotte, nykter och eländig kände jag mig.

Än värre blev det nät jag mitt i maten fick nåt skumt klianfall i halsen och fick världens hostattack som aldrig gav med sig. Fick lämna maten hals över huvud och springa iväg på toa. På toa blev jag kvar i säkert tio minuter hostandes så att jag spydde och tårarna rann som en vattenkran på mig...

Jag trodde ärligt talat att jag skulle bli tvungen att smita från festen och åka hem, hostan ville inte ge sig, och eftersom jag hostade så att jag spydde tänkte jag nästan lämna in hatten och åka hemåt.

Jag tog mig ändå samman, kom tillbaks till bordet rödögd och hostig. Kunde inte säga ett ljud till mina bordsgrannar för halsen var överansträngd.

Jag kunde nästan inte peta i mig maten, pinsamt värre.

Hela kvällen gick jag där nykter med min otäckt kliande hals, och än idag sitter det kvar...Kan det ha varit ngt allergiskt anfall jag fått eller????

Någon sa att kan ha varit alla betonggolv och gipsväggar i lokalen, men kan det orsaka sånt kli och torrhet i halsen????

Skumt värre är det iallafall...


Ovido - Quiz & Flashcards