Alla inlägg den 6 april 2009

Av Cammo - 6 april 2009 16:40

Ääääntligen börjar Allsvenskan på allvar!

Jajja, jag vet den började redan i lördags, men för mig börjar den idag när Gif-spelarna knyter på sig pjucksen och joggar ut på planen!

Vi har ett GIF-tips i år igen, av alla 32 tippare är det bara jag och en till som tror på GIF-vinst!

Jag har tippat 1-0 till GIF, det kan nog bli tufft, men jag har vägt in att det är premiärmatch och massor av nerver och press på Kalmar! Jag hoppas GIF slår i underläge.

Så här tippade jag att det ska gå i allsvenskan i år:

1. Göteborg

2. Elfsborg

3. Hammarby


Jag vågade inte riktigt gå för skrällen, möjligtvis kanske Bajen och Malmö kan skrälla lite i år...Vi får väl se.

Gif får nog nöja sig med att hänga kvar i Allsvenskan...

Ovido - Quiz & Flashcards