Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Cammo - 4 januari 2010 23:54

...filmbetyg!

Visst har vi varit duktiga på att ta oss tid att se på lite film?

Filmen som sågs var:

   

...och tja, rätt ok. Den får 3,5 av 5 av mig!

Av Cammo - 4 januari 2010 23:35

....väntar mig på torsdag...

På torsdag är det nämligen slutgottat för mig.

På torsdag startar operation kaninmat.

Ja, jag ska inte bara äta sallad, men mkt sallad blir det ju när man ska gå ner i vikt...

Ska försöka göra mig av med de sju styckna graviditetskilona och helst några till...

Det värsta är att min karaktär inte är den bästa, det allra mesta jag nånsin lyckats gå ner är 3,5 kg.

Wish me good luck typ...

Hur ska jag klara av att leva med äcklig lightläsk? Aldrig få dricka min kära CocaCola och Trocadero med mkt socker?

Ingen god choklad som typ Marabous mjölkchokladkaka och Geisha.

Inget mer fikande, fast det där fikandet kan jag klara mig utan, det har bara blivit mkt fika nu när jag är mammaledig.

Man hälsar på folk lite här å där och blir bjuden på fika som jag med min karaktär självklart inte klarar av att avstå. Vem kan förresten stå emot en härlig kanelbulle eller en Ballerinakaka??? För att inte tala om hur jag ska lyckas hålla mig ifrån SEMLORNA....?

Ja, ni förstår väl kanske nu vilket rent h-vete jag kommer att få här framöver, menmen som ordspråket säger: Vill man bli fin får man lida pin...Eller?


En till liten fotnot: Jag måste börja röra på påkarna också...MOTIONERA...

Det är ju inte heller riktigt min grej. Jag kan ärligt säga att jag hatar allt vad motion heter. Menmen, måste man så måste man...


Ovido - Quiz & Flashcards