Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Cammo - 11 januari 2010 20:29

Tänk att jag redan är inne på dag 5 av mitt nya liv, och än så länge har det inte känts så jobbigt.


Jag bekänner redan nu att igår när vi var på kalas så dukades det upp massor av fikabröd och en smarrig tårta. Jag bestämde mig för att jag fick ta en grej av allt det där smarriga.

Valet föll självklart på tårtan, så en liten bit tårta blev det igår. Visst är jag väl duktig som lyckades motstå de andra frestelserna?


Dag 5 (idag) blev så här:


Frukost: Den vanliga


Lunch: Champinjongryta och ris


Middag: Fiskgratäng och potatis


Mellis: 2 MumsMums


Motion:

Håll i er nu! Jag har motionerat idag, och inte så lite heller! Ska det va så ska det va ordentligt! En 2,5 timmes promenad blev det.

Snacka om att chocka kroppen, benen höll nästan inte på att bära mig sista biten hem, det värkte som sjutton i både ljumskar och vader.

Nu har jag stumnat till rejält och har redan börjat få träningsvärk i vaderna känns det som.

Eftersom jag var så duktig med motionen idag så unnade jag mig två MumsMums när jag kom hem!


Av Cammo - 11 januari 2010 20:08

En film som på baksidan lät som en kanonrulle.

Betygen den hade fått var bla: Fenomenal.

Jag skulle vilja påstå att filmen var absolut motsatsen till fenomenal...Rent ut sagt katastrofalt usel...

0,5 av 5 får den.

  

Ovido - Quiz & Flashcards