Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Cammo - 14 januari 2010 23:04

Hörrni, den där milslånga promenixen jag var ute på tidigare idag, den kan vi kvitta...

Jag åt en semla när jag kom hem...

Det enda jag fick ut av den var alltså ondare blåsor på lilltårna...

Nåja, ev lite bättre kondis också då...

Av Cammo - 14 januari 2010 10:33

....för mig som lyckats gått ner 1,5 kg på en vecka!!!!!

69,2 kg stod vågen på, skönt att veta att man är under 70 gränsen iallafall.

Nu ska det firas med några Geisha som ligger och väntar på mig i den där godispåsen ni vet...

Kommer ju iallafall att promenera bort dom senare idag!

Synd bara att jag har vattenblåsor på båda lilltårna.

En svit från igår när klantiga jag spatserade iväg med vinterstövlarna, dom var visst inte gjorda för långpromenader...

Det blir till att klistra på skavsårsplåster på stackars lilltårna!


Näe, nu ska jag våga mig ner i källaren och stryka gardiner, vi får väl se om jag blir avbruten av liten Ture som kanske behagar vakna?

Ovido - Quiz & Flashcards